Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vídeo. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Vídeo. Mostrar tots els missatges

dilluns, 21 de novembre del 2016

Avui hem fet....

avui els de 2n de la ESO i nosaltres , hem fet el manequin challenge. Aquest challenge tracta de posarse quiet amb una postura i dona una impressió molt chula.