ManelBelles
diumenge, 2 d’octubre del 2016
ESPORT QUE M 'AGRADA
la natació m'agrada molt, perquè m'encanta nedar, prefereixo nedar en el mar , perquè m'agrada observar els animal marins i algues.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
TANGRAM ACABAT
Aquest es el resultat del tangram
TANGRAM
Aquests són els tipus de papers més habituals
collage fet amb picsart
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada